Nya bilder och annat ditt och datt.....

Har fortsatt kämpat med mitt hår! Vill ju inte se ut som en morot i skallen så igår tog jag och grundfärgade håret till mellanbrunt, sen gjorde jag (läs Gitta) blonda slingor i det.......Resultatet blev så där....inte helt ok men mycket bättre än innan:-) Nu ska jag klippa mig på tisdag sen låter jag håret vara!

Har varit ute med barnen och goda grannar/vänner och Peter har sprungit runt och mass-fotat med sin nya kamera:-D

Sötnosen Alissa


Grann-gubben:-) Björn


Kevin (med mobil som vanligt)


Jennifer, Alice och Oliver i skogen


Thors gung-premiär, han skrattade så helhjärtat:-)



Peters dotter Mikaela kom förbi oss en snabbis igår när vi var ute, jättekul:-)

Fick höra på omvägar att Daniel var bakis igår mao har han börjat dricka!:-( Nog för att han är 17år men vi har ju försökt hålla honom bort ifrån sånt då det inte går ihop med adhd-mediciner! Själva är vi så nära på nykterister som man kan vara utan att vara nykterist (tar typ en öl/cider ibland till grillning på sommaren)..... Så "lustigt" att drickandet börjar efter hans flytt! Hmmm, NOT!
Både jag och Peter fick minst sagt äh....lustiga....meddelanden på våra mobiler igår kväll!
Daniels flickvän ville bara meddela att Daniel var citerar: "Otroligt skön i sängen!"! Alltså vad är det för jävla brud?? Nog för att man fattar att de har sex, helt ok (bara de fattar att skydda sig!), men vad är det för idiot som skickar sånt meddelande till sin pojkväns föräldrar??
Nä, nog fan blir man oroad för grabben och hans leverne hos sin mamma:-(

Idag är det riktigt tråkigt väder men vi hann vara ute ett tag innan det började småregna:-)
Imorgon ska ju Emmelie (världens bästa tjej må ni veta!)passa barnen när vi ska ut och äta och gå på bio:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0