Mysko väder....?

Tittade ut efter frukosten och det var nästan blå himmel och solsken..... yes, då messade jag Gitta och bestämde tid för utgång:-)  Fixar kaffe, byter blöjor och klär på barnen.
När vi kommer ut efter ca 40 min så är det tvär-grått ute! Inte en solstråle i sikte:-( Ja happ, okej tänkte vi, vi är då ute så länge det går.....
Det kom en liten skur sen blev det blå himmel och solsken igen:-) En halvtimme ca varade det tills det blev alldeles molnigt igen och kom en pytte-skur...... Åter igen klarnade det upp en stund.....
När vi väl gick in och då var vädret rätt bra så hann jag bara klä av barnen när vi såg att det spöregnade ute! Efter en kvart vart det solsken igen..... Som sagt var, mysko väder:-D

Har läst runt lite på mina "favvo"-bloggar och det verkar ha dykt upp många blogg där väldigt unga tjejer är gravida med en, 2 och 3 barn! Många har tvivel mot dessa bloggar då de dykt upp ungefär sammtidigt.....
Har försökt bilda mig en uppfattning av de bloggarna vilket är rätt svårt!
Det har tidigare på familjeliv funnits troll som ljugit om att de väntat på trillingar mm. Och tyvärr så verkar det finnas konstiga människor som vill så gärna ha uppmärksamhet att de kan ljuga om vad som helst:-(

Okej, tillbaka till de 3 bloggen!

1: En 12-åring som är gravid med en bebis! 
    Känns falskt en så länge....Och hoppas verkligen att det inte är sant! Jag menar, 12-åringar ska vara barn fortfarande istället för att ta hand om en bebis! Men skulle bloggen vara sann så hoppas jag verkligen att den flickan har föräldrar som ställer upp 100% för det lär behövas.....
2: En 14-åring som väntar tvillingar!
Jag tvivlade först på denna blogg men nu har flickan lagt ut en bild på sig själv och hon håller i ett papper med dagens datum påskrivet. Så denna blogg är nog sann och jag önskar henne all lycka med sina kommande tvillingar och även hon kommer att behöva mycket stöd när bebisarna är födda! Jag hade ALDRIG klarat av att ta hand om tvillingar i den låga åldern känner jag spontant.....!
3. En 14-åring gravid med trillingar!
Denna blogg tvivlar jag starkt på! Vet inte riktigt varför, bara en känsla jag fick när jag läste den....

Hur som haver så hoppas jag verkligen att våra barn inte börjar med sex o sånt i den låga åldern!
Jag själv gjorde en abort när jag var 17 år och även om det var jobbigt som fan då så är jag glad över det beslutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0