Hann inte alls igår

Fan, kom på att jag inte skrev nåt igår(Precis som om världen gick under då)! Jag och Gitta tog en promenad till M centrum direkt efter dagis-lämningarna. Det stormade ordentligt och massa sand och annat småbajs flög in i ögona hela tiden.... Vi handlade på Willys och ÖoB och sen tog vi bussen hem. Vi hann med en fika och även Ammie kom på en kopp kaffe:-)
Hämtade Victor på dagis strax före 13 då vi skulle till bvc på 4-års kontroll. Kontrollen gick mindre bra! Victor var totalt okoncentrerad så varken hörsel el syntestet kunde göras klart. Vi får återkomma till aug-sep.... Lilla skitungen med miljoner myror i baken:-D När vi var klara på bvc så halvsprang vi tillbaka till dagis då vi även skulle ha utvecklingssamtal med Victor (bra planering....!) Vi kom 10 min sent men samtalet gick bra:-) Frågade Victors fröken om han var väldigt okoncentrerad på dagis men inte alls enligt fröken:-)
Hem med alla barnen som sen tvärslocknade (Selina, Victor, Alice, Oliver)lite varstans! :-D
Efter middagen gick vi ut då Anne-Lise och Jörgen ville ses innan de åker till Gotland:-)

Måste bara skriva en sista sak:

GITTA, VAD DU ÄR DUKTIG!!! GO GIRL!!

Kommentarer
Postat av: gitta

fan fick vi småbajs i ögonen igår usch va äkligt :P tackar tackar ;)

2009-05-28 @ 10:31:20
Postat av: Mirka



Kanske var det jag som fick allt i ögonen du hade ju glasögon på dig:-D

2009-05-28 @ 16:07:56
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0