Fulle rulle idag

Efter Selinas utvecklingssamtal gick jag hem till Annelie för en trevlig fika, tack gumman:-)
Tänkte ta bussen hem då jag behövde gå till affären på vägen hem och backarna från Tingvalla upp till Valsta
är inte roliga!
Men så jäkla typiskt att bussen var full med barnvagnar så det var bara snällt att börja gå:-(
Var helt slut när jag väl kom fram till Valsta centrum.....bläh....

Handlade det jag skulle och gick hem en vända innan det vart dax att hämta hem barnen.

Bakade min enormt goda jordgubbspaj innan jag började med middagen och även Emmelie kom och åt
hos oss:-)

Orkade inte gå ut efter maten då det var så blåsigt och grått så bjöd hem Gittan för en fika:-)
Även en smått upprörd Ammie dök upp och ville ventilera lite....Någon hade kört på hennes bil när
den stog parkerad utanför hennes jobb!!

Selina och Victor var trötta idag efter dagis och slocknade en stund efter maten. Även Peter somnade:-D
Alice och Oliver däremot var som energibomben själv:-D

Peter var tvungen att åka tillbaka till jobbet en sväng och jag såg till att barnen kom i säng....
Nu är huset tyst och jag är skittrött!
Inget kul på tv och ingen tvätt att vika så sängen.....här kommer jag!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0