Bak och mera bak

Idag tog jag och barnen en promenad till affären och postade några Tradera-paket....

När vi kom hem bakade jag en äggfri tårtbotten då jag ska göra en Hello Kitty-tårta åt en bekant tills imorgon:-)
Gitta kom över med Tim och Alissa:-)

Strax efter 10.30 kom Ammie och Conny då jag hade lovat att hjälpa de i tårtbak......Linette konfirmerar sig
imorgon plus Conny fyller år;-)

Medans Ammie började med 2st smörgåstårtor så bakade jag 2st stora tårtbottnar.....sen gjorde jag fyllningar till
de vanliga tårtorna....
Vi jobbade på flitigt och efter ca. 3 tim var vi klara med allt som skulle göras idag:-)

Ikväll har jag då bara Hello Kitty-tårtan att göra....

Nu måste jag börja planera någon sorts middag så att vi kan gå ut sen:-)


Förresten så pratade vi med Daniels skolpsykolog igår och det går väl si så där för honom sen flytten:-(
Som alla befarade sig så verkar han inte ha så mycket rutiner hos sin mamma, kvällarna blir sena och medicineringen
sköts inte som det ska!
Psykologen var lite oroad pga det så vi får hoppas på att Daniels mamma skärper sig....för Daniels skull!!

Tjingeling:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0