Vår???

Kan det vara så att våren är på ingång nu??
Barnen har i alla fall fått vårkänslor:-)
De har sprungit in ut på gården o in vartannat och gungar
och spelar boll mm:-D
Och jag har fått dammsuga hallen 4 gånger redan!!
Så fort de kommer in så drar de med sig massa grus och jag bara måste dammsuga
upp skiten innan de dran in allt till hela lägenheten!
Men men det gör jag gärna när jag ser hur barnen njuter av att
kunna vara ute och känna vårluften:-)

Själv så tycker jag att det är härligt att se snön börja försvinna
men litar inte riktigt på det här ännu.....
Det kan ju...peppar peppar....komma en snöstorm igen!:-D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är det härligt med vår!! :) De har lovat lagom fint till imorgon, fredag och jag fick ett litet ryck att kanske besöka gamla kvarter med de 3 yngsta. Tror du det finns barn ute på gården där? :)

2009-03-19 @ 08:25:49
Postat av: Mirka

Hojta till så kommer vi ut! Jag har 6 barn hemma imorgon så vi är gärna ute med trevligt sällskap:-D

Kram

2009-03-19 @ 12:44:22
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: vickan

vi hade jattefint i 2 dagar, sen kom den dar javla snostormen... skitvader rent ut sagt, fick du mitt mail Mirka? hoppas allt e bra, trots alla omstandigheter, som vanligt vill jag ej bli for personlig har i bloggen, Men mailet finns ju i alla fall. Kramar vickan

2009-03-19 @ 18:34:59
Postat av: Junitjej

Har du tio barn?! Hur hinner du med allt?

2009-03-20 @ 06:45:49
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mirka

Junitjej: Ja, 10 barn som bor hemma,en flyttar nu dock:-(

Hinner med allt gör vi rätt bra faktiskt:-) Planering är a och o! Sen växer man in i uppgiften var eftersom barnen har blivit fler så det är inte sååå svårt som många tror;-)

2009-03-20 @ 07:43:01
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0