Först allmänt...

Skit,hade fullt upp igår och hann inte blogga alls tyvärr:-( Det här börjar ju bli som en drog för mig:-D

Jag har alltid hatat att skriva över huvud taget men tycker nu att det är såå roligt och nyttigt att få ner lite tankar och funderingar, då får man ur sig mycket och kan se på saker med lite perspektiv:-)


Kommer att byta bloggsida inom kort, bara jag hittar någon som vill hjälpa mig med design och sånt först:-)


Vi hade 7-årigt bröllopsdag igår fast det "firade" vi ju i lördags då med middag ute:-)

Vi fick en bukett med underbara papegoje-tulpaner utav Anne-Lise och Jörgen! Så vackert:-)


Måste bara lägga in 2st fina bilder som visar att barn kan somna hur som haver:-D

Först Jennifer som har somnat till en film och sen Oliver som vägrade somna i sängen och somnade i soffan/på bordet haft om:-D

Tulpaner till vår bröllopsdag:-)


Jennifers fina sovstil:-)Olivers fina sovstil:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0