Bara lite pladder

Dagen hos oss började kl.05.20 när Selina vaknade!
Tror bestämt att lillskruttan har åkt på urinvägsinfektion:-(
Hon springer på toa heela tiden och småskvättar och det läcker i
trosan hela tiden, stackaren:-(
Har ringt till doktorn och ska dit med henne kl.15.
Nu måste jag bara lyckas med att få henne kissa i en mugg först.....

Har fortsatta problem med Daniel på morgona och svårigheter
med att få honom och ta sin medicin:-(
Vi är om möjligt ännu mera oroade nu ang hur hans medicin-intag
kommer att fungera efter hans flytt:-(
Det stora ansvaret kommer att ligga på honom själv då jag
dels inte tror att hans mamma äns orkar gå
upp så tidigt på morgonen när han ska till skolan (han
kommer att ta tåget kl.06.45 varje morgon)
Och dels då hans mamma inte anser att han behöver sin medicin!

Har pratat med Daniels lärare om detta och kommer att lämna en månaders
mediciner till skolan så de kan ge honom ifall han
inte har tagit det hemma! De ser ju direkt när han INTE har
tagit sin medicin så då sköts det i värsta fall från skolan.......

Efter dagis-lämning gick jag med Thor och Selina hem till Renée och
fikade:-) Trevligt med lite ensamtid med Renée, det har blivit så
lite av det på sistone.....

Nu vilar både Selina och Thor så då ska jag passa på
att lägga in lite grejer ut på Tradera:-)

Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0