Sovmorgon

Idag lät jag alla barnen få sovmorgon:-) Gick själv upp kl.6 som vanligt och la mig i ett varmt bad. Benny kom
upp strax efter, bra utvilad eftersom han hade sovit sen 18.30 igår kväll:-) Benny mår bra igen( han spydde bara 1 gång) och började tjata om frukost:-D
En efter en vaknade de små änglarna till slut och ville ha frukost (jag som tänkte ta det lugnt imorse)! Ville att alla skulle stanna hemma idag men Kevin ville absolut gå till skolan så det fick han göra till slut:-)
Nu har vi ätit, barnen kollar på tv och leker och jag tar mig en stund vid datan:-)

Kollar runt lite på Hemnet och drömmer mig bort.......Hittar så många fina stora hus där (jag måste ha tålamod, I know)!
Snart så......snart så......

Kolla in detta hus!!! Oh my god! Nån som vill dela den med oss;-)
(Hoppas att länken funkar)

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/93391

Ett enormt hus på 578kvm med en 6:a , en 7:a , en 2:a och en 1:a  pool mm:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0