Jäkla mens skit!

Jahapp, ingen lycka denna månad heller då:-( Mens-jäkeln kom som vanligt....punktlig också:-( Ska det vara så jäkla svårt att få till en liten bebis nu när vi verkligen planerar och ser fram emot det?? Jag menar, har ju inte haft några som helst problem med att bli gravid tidigare och då medans jag haft preventivmedel!!
Jag kanske börjar bli för gammal eller kanske mina ägg tagit slut *snyft* 
Eller så vill vi bara det för mycket så det blir nåt psykiskt spärr i kroppen.......vad vet jag......Är ändå ledsen och sur just idag:-(
Ser finns det säkert surfittor ( sorry men är som sagt sur idag)som läser det här och tycker att vi inte behöver skaffa flera barn men de har inget med det att göra, inte deras liv i så fall så fuck off!

...................................................................................................................................................

Annars så har jag och Gitta suttit ute med barnen idag och det var skönt i skuggan:-) Vi gjorde inte så mycket faktiskt.....satt på varsin sida av bänken och löste korsord medans barnen sprang runt:-D Slappt som bara den:-)
Gitta - Tack för att du finns och är min vän!!

Kommentarer
Postat av: Carola m 7

Typiskt. jag tror inte att du är för gammal, eller att äggen är slut, utan att det bara inte ville sig denna månad. Fast nog är det trååååkigt !

Mina senaste två har tagit typ tre månader på sig och man börjar ju misströsta när det gått så lätt de andra gångerna. JAg vill ju gärna ha nån/några till efter denna, men JAG börjar ju fan bli gammal, så det vete katten hur det går. Men jag hoppas ju:)

Bättre lycka nästa gång!! Jag ska maila dig snart, men jag orkar ju inte tänka riktigt i denna värme:)

Men jo, vi hade väl bestämt oss redan när vi sa OK till att de kom hem första gången, det känns som att det kommer att bli en roligt upplevelse ju!

Har ni bestämt er? Vore ju stenkul om ni med är med:)

2009-06-28 @ 22:14:28
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: gitta

klart de blir fler bebisar Alissa hejar på er som fan hon vill oxå va störst o se på liten bebis ;) Tack desamma gumman :*

2009-06-28 @ 22:17:44
URL: whttp://www.gitts.blogg.se
Postat av: Ville

Det kommer snart ska du se.....jag va ju inte så ung nu när jag fick min efterlängtade sladdis Ville!! Håller tummarna/Bettan

2009-06-29 @ 08:29:50
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville
Postat av: Mirka

Carola: Ja, det är bara att ta nya tag:-) Nu har maken semester snart så då ska vi "jobba" på det lite extra:-D Jo men vi kommer nog att vara med...ska bara hinna färdigt med det värsta renoveringen här hemma innan vi åker till Öland! Men tror också att det blir en rolig upplevelse:-) Kanske ta ett avsnitt där vi träffas hela bunten el. nåt?:-D



Bettan: Jo, det kommer nog när det vill sig:-)



Gitta: Tack gumman:-)

2009-06-29 @ 09:33:08
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0