Härligt med sol och värme:-)

Så underbart nu när sommarvärmen har kommit:-) Man är utomhus dagarna i ända och barnen njuter och leker runt:-)
Var ute igår både förmiddagen och eftermiddagen. Umgicks med Gitta och även min syster och mamma satt ute med oss en stund:-) Fick mina ögonbrun plockade av syrran som kan det där mycket bättre än jag (utbildad kosmetolog som hon är). Har frossat i de goda pajerna (blåbär/hallonpaj, persikopaj och exotiska frukterpaj) som Gitta har bakat:-D
Igår kväll åt jag, Peter och Kevin upp den super duper-goda tacospajen som vi fick av Gitta igår! Så nu har vi erbjudit denna underbara tjej att flytta till oss:-D:-D Hon är inte bara en underbar vän och människa utan även en duktig kock/bakerska:-)

Nu är vi på väg ut igen för att umgås med goda vänner och se barnen stoja med varandra:-)
Ha en bra dag och njut av värmen;-)

Kommentarer
Postat av: gitta

Gulliga du desamma bruden ;)

2009-06-23 @ 22:19:23
URL: http://gitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0