Fästingar, tv mm

Nu har vår fästing-säsong startat! Hittade 2st på Victor igår, en på höften och en på huvudet *jäkla äckliga småkryp*
Jag har i alla fall vant mig nu att plocka bort dessa hemska djur:-D



Vi var ute nästan hela dagen igår:-) Förmiddagen satt vi ute med Gitta, Ammie och barnen.
 Gick in en stund så att Thor fick sova och jag hann baka muffins och förbereda middagen lite.
Sen gick vi ut igen:-) Kl. 15.15 kom 2st trevliga tjejer från tv 4 och hälsade på....Det handlade om att om vi ev. skulle vilja vara med i säsong 2! Vi pratade lite med de och de pratade lite med barnen och tog en liten filmsnutt på hela familjen:-)
Frågan är om man skulle palla att bli filmad 3 dagar/v i 10 veckor?? Äsch, vi får ta oss en ordentlig funderare;-) In och göra middagen åt alla de hungriga och sen ut igen:-D
Alice och Oliver han somna ca 5 min innan vi var klara att gå ut igen så det blev lite surt att få upp de:-D Men sova kl.18 det går inte! Då skulle man ha 2st vildar uppe halva natten:-D

Selina och Victor äter kaka


Jennifer ute och går med Thor



Annelie E med Alissa

Kommentarer
Postat av: Mammatilda

Vilken trevlig blogg! Hit kommer jag gärna tillbaka. Har också tvillingar (fast bara ett par) och en liten storasyster.

2009-06-25 @ 13:53:45
URL: http://www.mvg.bloggagratis.se
Postat av: Mirka

Vad trevligt:-)Du är så välkommen;-) Ska kika in hos dig med när stressen lägger sig:-D

2009-06-25 @ 16:38:58
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: gitta

öhh va fan inte kommentera min blogg när ja blir utan läsning oxå :P öka tempo ha ha ha

2009-06-25 @ 23:10:04
URL: whttp://www.gitts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0