Dagens bilder mm

Så där ja, nu har vi haft några sköna timmar ute på gården med Gitta, Renée och barnen:-) Är inne så Thor får sova i lugn och ro innan vi går ut igen.....

Renée


Gitta och Alissa


Oj, även jag fastnade tydligen på kort:-D


Jennifer och Bella


Benny bus


Tim


Sebastian


Alice (som vägrade att låta bli grimaserna) och Thor


Linnéa



Lite gnäll..... Jag fattar inte varför folk som bara måste ljuga om saker jämt inte ens kan hålla reda på vad de har ljugit om?! En bekant kom förbi oss på gården och h*n ljuger så uppenbart om det mesta! Varför?? Vad har man för problem om man måste ljuga jämt?? Jag fattar inte det riktigt?
Sen när man frågar om saker som h*n sagt några dagar/veckor innan så är historien annorlunda idag...inga siffror mm stämmer med de tidigare osv....
Jag menar har man tex bokat en resa till Disneyland Paris för 2 vuxna och 1 barn med flyg,hotell inne på Disneyland och inträde för 4 dygn och allt ska vara betalt redan enl. h*n så lär man ju veta vilken dag man ska resa!! Men nä seru inte h*n! H'n trodde de skulle åka runt xx/8!
Sen för några veckor sen skulle hela resan kosta 4000kr totalt fast vi flera stycken sa att det var omöjligt att få sån resa billigt!! Nu när vi frågade igen så kostade resan 3000kr/vuxen och barn-priset visste h*n inte!!
Sen är det annat ljugeri med h*n också men orkar inte gå djupare in i det ......
Nä, ljugande människor har inget att hämta hos mig, trots att det är de som måste ha seriösa problem!
Men kan bara inte låta bli att irritera mig på de....

Kommentarer
Postat av: carola

Hallå:)

Ja det är nice med pool sådana här dagar!!

Hur går det för er med familjen Annorlunda?

Nyfiken:)

Jag tänkte maila dig nån dag, men har inte kommit så långt än:) men snart så...!

Vi vet inget om hur det blir än, men borde få svar denna veckan....

En sak till, har du den där sidan som ni beställde ert gigantiska tält ifrån? Jag är såååå sugen på ett likadant!!!

ha det toppen i värmen som förhoppningsvis stannar!!!!

2009-06-23 @ 18:03:48
Postat av: Mirka

Hej Carola:-) Länken till tältet: http://www.campingworld.co.uk/

Jo du, de skulle komma till oss i måndags men maken ville att de skulle komma senare så han hann flytta på massa banankartonger (han sorterar sina miljoner verktyg mm)! Nu ska de väl komma idag kanske fast maken har fortfarande inte flyttat på dessa kartonger:-D Lär väl bli att jag får ringa upp och försöka få de att komma nästa vecka vilket maken ville från första början:-D Annars får det nog vara.....Är vårt liv verkligen så intressant?? 11 pers som trängs i en trång lägenhet (funkar bra ifs), sitter ute på gården med barnen och grannarna typ dagligen mm:-D Men er vill jag verkligen se på tv;-)

Kram

2009-06-24 @ 08:01:11
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Carola m 7

Men inte behöver han plocka undan kartongerna! Bara att be dem att titta åt ett annat håll:) De var väldigt trevliga!!

Jag tror inte att vårt liv är mer intressant än ert, du verkar ju ha ett supersocialt liv med massa goda vänner runt dig, det har inte jag. De vänner som finns är lika kameraskygga som mig, så det blir ju jättebra tv;)

Jag ser gärna er på TV:)

Vi får väl se hur det blir, hur det än blir så borde det bli bra för jag gillade verkligen serien när den gick nu:)

Tack för länken!

2009-06-24 @ 22:05:26
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0