Lata dagar:-D

Igår var vi ute heeela långa dagen och bara latade oss:-D Först väntade vi (jag, Gitta och Renée) ivrigt på att Annelie M skulle komma från sitt ultraljud......De ska få en pojke till:-) Grattis Annelie och Abdel!

Gitta bjöd oss på lunch....Barnen fick pannkakstårta och vi vuxna fick jättegod pastasallad med räkor, kräftstjärtar, crabfish, champinjoner i + vitlöksbröd! Supergott så tack åter igen gumms:-D







Peter, Kevin och Lucas kom hem ungefär samtidigt och fick äta pastasallad de med:-) Vi gick in rätt tidigt för att bada alla barnen som var supertrötta....

Idag fick jag tid hos läkaren åt Selina som har fått urinvägsinfektion igen:-(  Fick ingen medicin åt henne ännu då vi ska vänta på odlings-svaren till på fredag. Nästa gång skickar de iväg en remiss till barnläkaren för att kolla upp varför hon får uvi hela tiden!

Jag, Gitta och Renée har suttit ute på Renées gård idag och barnen har lekt med en vattenspridare *skönt*:-)

En blöt Jennifer


Alissa njuter i bara blöja


Thor


Nu ska jag försöka göra lite nytta och även baka tårtbottnar.....Ska göra en tårta till dagis och 2st glutenfria tårtor åt granntjejen Jeanina som fyller 17år imorgon:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0