Basta någon??

Någon som är sugen på att basta lite kanske?? Då är ni välkomna hem till oss som bor i en bastu just nu:-D
Trodde att morgondagens regn och åska skulle lätta på trycket men tji fick jag.......... Och nu gassar solen åter igen:-)

Gitta kom hem till oss med sina barn och barnen gick ut och lekte en stund när solen tittade fram igen. Jag lagade pastasallad med kyckling åt alla och barnen åt med god aptit (kors i taket)!

Systerystern min kommer och äter middag hos oss idag, trevlig trevligt:-) Sen hoppas jag att vi kan gå ut ett tag också.

Peter har sin sista arbetsdag idag JIPPII sen är det semester:-D Tyvärr så verkar det bli väldigt ostadigt väder minst en vecka framåt (ja, vad annars??):-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0