UL igår:-)

Så var det dax för det stora ultraljudet igår:-)
Lämnade barnen till kl.9 och strax efter kom Peter och hämtade mig..... Han hade några körningar inne i stan och vi hann bli klara med en av de inna KS-besöket:-)

Själva UL:et gick bara bra....hade dock en väldigt "flummig" barnmorska som gjorde den och dessutom en bråkig bebis som inte ville vara med alls..... Det här var första gången när jag knappt hängde med på vad som visades under Ul och inga bilder blev det heller:-(
Men men, huvudsaken är ju ändå att allting såg fint ut!

Blev flyttad bakåt, som förväntat (blir alltid så), från 30/4 till 5/5-10 och var i v. 18+0 igår:-)

Så nu börjar fotandet av magen en gång i veckan:-D
Meningen var att gubben min skulle fota magen igår kväll men stackaren var helt slut och tvärslocknade i sängen så då fick Linnéa hoppa in som reserv i stället:-)

Magen v.18+0


En redig mage redan men jag blir alltid stor tidigt:-D

Efter UL:et fick jag hänga med Peter på den sista körningen innan han skjutsade hem mig:-)

Hann vara hemma ca.10 min så kom Annelie M på besök med sin lilla nyfödda bebis Sami (född 24/11)!!
Jätte roligt att få träffa de båda två, Sami var hur söt som helst och lik sina syskon och Annelie såg så härligt pigg ut trots att hon är relativt ny-snittad:-)


Kommentarer
Postat av: Carola m 8

Fin fin fiiiiin mage!!! :)

Åh, vad mysigt!

Inte lika mysigt med städen och framför allt inte tiderna.....:( Jisses nån som ville vara taskig??

2009-12-04 @ 20:40:28
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: jenny

Ser verkligen fram emot fam annorlunda igen. Följde slaviskt förra omgången=0). Söt mage du har. Väntar mitt 4e å är gigantisk redan i vecka 24...Men det har varit så med alla mina barn. Finns du med på familjeliv? Kram

2009-12-06 @ 22:55:34
Postat av: Mirka

Carola: Tack vännen:-D Du hinner nog med minst en till gravid-mage du med:-D:-D

Ang. jobbet så har väl dessa dåliga tider påverkat de med så de hade inget annat att erbjuda mig:-(



Jenny: Jag följde också fam.A slaviskt i våras:-D Få se hur det blir denna gång då:-D

Jag blir alltid stor som en häst, brukar gå upp allt mellan 20-30kg!

Jag finns på familjeliv, heter mirkamu där;-)

2009-12-07 @ 07:53:29
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0