Rykten....shopping..mm

Måste bara börja med att berätta om ett rykte jag fick höra här om dagen!
Jag blir bara så full av skratt och skakar på huvudet, helt otroligt hur folk kan tolka saker egentligen!

Så här låter det enligt ryktet som jag fick höra:

Vi väntade på trillingar när jag var gravid med Alice och Oliver men vi ville inte ha det (3st)så
jag gjorde abort med ett av fostren och kvar blev Alice och Oliver!

SANNINGEN:

Jag gjorde ett tidigt vul i v.7 och man såg 3st fostersäckar och i 2 av de fanns det litet foster i med pickande hjärtan. Den tredje fostersäcken hade redan då börjat tillbakabildas (syntes tydligt)!
Summa kardemumma: Ja, det hade varit 3st i början och 2st blev till bebisar! Ingenting vi kunde göra åt det tredje så det så!

Och om det hade blivit trillingar så hade vi tacksamt tagit emot de allihopa!


Men alltså fattar ni??? Vad tror folk egentligen?? Hmm, kan nog bara skratta åt hur vissa tänker (idioter):-D


Igår var vi då iväg och handlade de sista julklapparna, bara någon enstaka som saknas:-) Det var mycket folk ute på julshopping men allt flöt rätt bra ändå:-)

Har umgåtts med min syster både i fredags och igår eftermiddag/kväll:-)

Idag har vi bara varit hemma. Jag har storstädat Linnéas,Jennifers,Selinas och Victors rum....tömt alla leksaksbackar och sorterat leksakerna.
Gitta kom sen på en fika och även min mamma dök upp med Denise:-)
Peter och Kevin åkte och tjuvkikade på ett hus och området där det ligger......

Imorgon är det Lucia-firande....först kl.15 på dagis och sen kl. 18 i skolan.....


Kommentarer
Postat av: tres

haha men gud vad löjligt, att någon kan med att sprida ett sånt rykte och att vissa folk tror på det och fortsätter sprida ett sånt rykte istället för att bara fråga dig rätt ut.. och vem gör nått sånt om alla barnen skulle må bra och leva..får man ens de,haha. kram

2009-12-14 @ 10:51:05
URL: http://lillamami.blogg.se/
Postat av: Mirka

Ja, visst är det löjligt! Sen vet jag att man får valmöjligheten att göra en fosterreduktion om man väntar 4 el. fler men tror inte det gäller när det är "bara" 3st;-) Shit same, tokar finns det alltid:-D

2009-12-14 @ 13:14:36
Postat av: Anneli

Hoppas ni hitta någe hus som passade er skulle bli så lycklig.

Saknar er så.



Och tänk vad folk måste snacka massa skit tänk om dom kunde ta reda på fakta först innan dom öppnade munnen livet skulle bli lättare då.

Kramiz =)

2009-12-14 @ 15:34:19
Postat av: Maria(7barnsmamman)

När jag väntade Nellie fick jag höra att jag inte visste vem pappan varS Klart jag vet vem jag hoppar i säng med! Ha en mysig jul och klappa magen från mig!! KRAAAAM

2009-12-18 @ 07:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0