Julhelgen:-)

Så där jag....nu bruter jag blogg-ledigheten tänkte jag:-D

Julen har varit bra...... Emmelie firade julafton med oss och det blev mycket god mat, massor av julklappar (till barnen) och mycket lek och stoj:-)

Jag och 6 av barnen hann även besöka min mamma på julaftons-kvällen för en fika och lite mera klappar:-)

Jag råkade även ut för de första riktiga sammandragningarna under dagen:-( Det blev lite stressigt med matlagningen, vilda pojkar som gjorde allt för att driva varann till vansinne mm
Sammandragningarna höll i sig i ca 2 tim men lugnade ner sig sen tack o lov.....

Selina, Jennifer och Alice ville bli fotade i sina nya klänningar:-)



Jennifer och Alice leker med Alices nya princess-saker:-)


Hela barna-skaran med Emmelie samlade i soffan (man fick vara riktigt snabb för att
få en någorlunda bra foto*s*
)


På juldagen gick vi ut en stund och åkte pulka. Peter och Kevin passade på att göra
några gupp i pulkabacken:-)




I lördags hade vi besök av Mikaela som gav oss en stor korg fylld med godis, mandariner och dricka:-)
Jag passade då på att använda lite av godiset till muffinsbak:-)
Det blev 3 olika sorters chokladmuffins smaksatta med: dajm, marianne-godis och after eight, supergott!
Mikaela stannade kvar och åt middag med oss och min mamma kom förbi på en fika med:-)

I söndags fick vi besök av Paulina, Pontus oh lille Milton:-)

Igår gick jag och Gitta ut med alla barnen en stund....de börjar bli lite väl rastlösa nu:-D

En tjej från Metro (en gratis-tidning inom Stocholmslän) ringde för en kort intervju inför Fam.Annorlunda-starten!
Fy bubblan, fattar inte att det börjar närma sig ordentligt nu!! Läskigt värre kan jag lova!
Är lite osäker på om jag ens vågar titta på programmet.....Fast jag vill ju så gärna se de andra familjerna (Carola, känn dig träffad*S*) så jag får väl stå ut med att se mig själv i tv:-D

Snart är det nyår och vi brukar faktiskt inte göra något speciellt då. Vi äter väl en god middag och går ut efter det för att eventuellt smälla lite småraketer för barnen. De flesta här sover vid midnatt ändå så:-)

Det är skönt med lov och att få sova lite längre på morgonen men det kommer att bli skönt när "vardagen" börjar igen med sina fasta rutiner:-) Barnen har börjat sakna dagis och kompisarna där......



Kommentarer
Postat av: Carola

Hej:)

Tomten fick komma med ny(beg.) dator till mig, min bara dog:(

Mailar snart:)

Jag börjar åxå bli nervös, fast ingen vill intervjua oss....;)

Vi kanske kan kolla på varandra och blunda när vi ser oss själva i bild?? Funkar det tro? ;)

2009-12-29 @ 21:35:03
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: Mirka

Carola: Vilken tur att tomten kom med en fungerande data till dig:-) Saknar mailen ju:-D

Jaa, vilken bra idé....blundar hårt när vi är i bild o tittar desto mera när ni är i bild:-D

2009-12-30 @ 10:14:23
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vilket datum börjar programmet? Det ska jag se, tycker det är så härligt. :) Gott nytt år!

2009-12-31 @ 17:03:13
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Mirka

Det börjar mån 11/1 kl.20.00 på 4:an;-)

2009-12-31 @ 17:10:12
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ah tack hihi såg reklamen för det idag :-) God fortsättning!

2010-01-01 @ 12:58:31
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0