Hmm....

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, känner mig lite orkeslös.....

Oliver tvärslocknade igår efter dagis och sov hela eftermiddagen. Jag, Emmelie, Linnéa, Kevin, Jennifer och Benny gick till skolavslutningen på kvällen och kallt som fasiken var det!
Vi tog en fikastund i matsalen i väntan på fackeltåget mm. Vi stog väl ute och frös över en halvtimme innan allt var klart och vi kunde gå hem till värmen.

Oliver var inte riktigt sig själv och till slut så kräktes han:-( Sen somnade han på vardagsrumsgolvet, stackaren.
Emmelie skulle sova hos oss och när alla det små hade somnat så gjorde vi goa skagenröra-mackor:-)

Idag har det varit lugnt och Oliver är sig själv igen. Gitta kom över med sina pojkar och vi fikade lite och sen började Gitta och Emmelie julpyssla med barnen:-)

Ikväll ska Peter och Emmelie åka och handla all julmat och jag ska städa lite överallt och så ska vi försöka göra plats åt julgranen som ska upp imorgon:-)

Hoppas verkligen att inga fler blir sjuka, nog för att det verkar vara en lindrig sort av magsjuka men inte så roligt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0