Helgen....

Jag bara måste skriva lite om Idol som var i fredags!
Gammal hårdrockare som man är så var det enormt kul att höra Erik sjunga Iron Maidens "Run to the hills"!
Iron Maiden var bland de första rock-banden jag gillade och den första stora konserten jag var på var just Iron Maidens (med Halloween som förband), tror jag var 15-16år då:-) Enormt häftigt var det:-D
Och när Erik sjöng i fredags så gjorde han det så otroligt bra, det gick kalla kårar i ryggen på mig! Inte många som skulle klara av att göra det så bra som Erik gjorde, det är jag säker på:-)
Heja Erik!

Synd dock att Tove blev utröstad.....hon är duktig hon med!


I lördags åkte jag iväg med min mamma till Kista centrum:-) Vi började med att äta lite gott (blev grekiskt) och sen gick vi runt och shoppade lite julklappar:-)
Kl. 17.30 vart det bio som gällde:-) Vi skulle se filmen 2012 , jag som verkligen gillar dessa katastroffilmer!
Och nog var den bra alltid......lite förutsägbar (men de flesta filmer är ju det), men massa effekter och massa spänning:-) Filmen var lång, 2tim 38min så jag var jäkligt stel efteråt, pinknödig så in i norden med:-D
Kom hem strax före kl.21, trött som bara den:-)
Men det var jätteskönt med lite egentid med mamsen:-)

Igår på dagen var vi på en fika hos Gitta annars var vi bara hemma och gjorde inget speciellt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0