Glad

Fick mitt sista prov och även slutbetyget på sämhällskunskap igår kväll......
VG på provet och starkt VG i betyg:-D:-D Blev jätteglad:-)
Jag som såg samhällskunskap som väldigt tråkigt, är ju inte ett dugg intresserad av politik....regering,riksdag,rikets ekonomi mm:-D Nä, inte min grej liksom;-) Men lite allmänbildad måste man väl ha lyckats bli ändå då läraren hade fått en annan bild av mig, sa han....Han trodde att jag faktiskt var intresserad av dessa saker!?! Ha ha haa

Barnen är hostiga, nästan allihopa.....nåt som de varit i över en vecka nu. Men tack o lov inget värre än så:-)

Jag glömde fota magen igår, v.20+0 men lovar att komma med en bild senare idag:-)

Nu är det hög tid för mig att börja göra iordning alla de små;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0