Dagen före den stora dagen=stress

Japp. idag har man sprungit och stressat som en yr höna:-D
Jag, Emmelie, Oliver och Thor åkte till Märsta centrum imorse för det absolut sista handeln. Köpte mera julpapper, några absolut sista klappar och så åt vi en tidig lunch innan vi åkte hem:-)
Har slagit in klapparna, vikt en jäkla massa rentvätt, äntligen fått upp julgranen och fått upp det sista av julpyntet.

Nu är även skinkan i ugnen*jihaa*

julgranen


Jennifer och Selina


Slapp-Emmelie:-D



Victor går runt just nu och gnäller om ont i magen så det lär väl komma en spy-laddning snart och Thor har redan rännskita! Men men, det är bara att gilla läget, det går över snabbt det med;-) Fast det lär nog inte bli nåt av vår kvällsbesök till min mamma imorgon.....

Det kommer bli lite lugnt här med bloggandet ett par dagar framöver så......

GOD JUL VILL VI ÖNSKA ER ALLA! 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Är inne och läser din blogg så fort du uppdaterat, men tror inte jag skrivit något innan. Men idag tänkte jag passa på och önska God Jul.

2009-12-23 @ 19:29:25
URL: http://www.caessa.se
Postat av: Elin

Var har ni köpt eran soffa?

Kram!

2009-12-25 @ 11:02:57
Postat av: Mirka

Elin: Den är från Europamöbler:-)

2009-12-25 @ 15:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0