Skit skit skit!!!

Saatana också!!! Faaan så klantig jag har varit!!

Brukar få bråka på Kevin och Linnéa om att lägga sina kläder
i tvättkorgen.....
Brukar säga åt de att tömma sina fickor då
jag inte hinner gå igenom allas fickor när kläder ska tvättas!

Imorse gick jag min vanliga runda och plockade upp smutskläder....
Även inne i Kevin och Linnéas rum....

Efter skolan kommer Kevin och undrar var hans jeans som
låg på golvet är??

Jaa, inte vet jag...har nog lagt de i tvätten om de låg på golvet....!
Hur så???

Kevin, smått desperat: Min mobil var i fickan!

Han kollar i tvättkorgen o ropar, Nej, det är tomt där (Hallelujah, tvättkorgen
Kan beviserligen vara tom ibland*S*)!

Hmm, jag börjar smått svära i tysthet och går smygande
in i badrummet....Har onda aningar:-(

Kollar i tvättmaskinen som är inte på ännu....Inga Kevin-
jeans där....Öppnar torktumlaren som är på
och varm som attan.....

SHIT...där är jeansen! Och där är mobilen...Jävlar också!

Säger försiktigt åt Kevin att jag hittade telefonen...i torkskåpet!
Han blev såå SUR!!!

OCH DET GÖR SÅÅ ONT I MAMMA-HJÄRTAT!!!


Kommentarer
Postat av: vickan

oops kanske man kan saga, Men du e inte ensam om det.. Elina fick en fin rosa mp3 spelare av sin morfar, det glomde hon att plocka ur sina kjol som hade fickor, Det vart tvattad, den slutade att fungera, Jag hade en sur unge... Men inte mitt fel nar man lagger smutklader i varan tvattkorg, sa skall fickorna vara tomda, annars sa tvattas det som finns dari... det har min unge fa erfara :)



Ps, VAD DU AR DUKTIG SOM SLUTAT ROKA :)



Kram vickan

2009-04-06 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0