Shoppat idag:-)

Idag är barnen i skolan och på dagis igen:-)
Och jag passade på att åka till Eurostop med Gittan (och Thor och Alissa...).
Det var trevligt att gå runt i lugn och ro och gjorde massa bra
rea-fynd:-D


Köpte regnset åt Alice och Victor




Bamse-tunika åt Alice



Kjol och leggings åt Linnéa




2 par byxor och leggings åt Jennifer




Tröja åt Benny




Skor åt Oliver



Jeans åt Kevin



Köpte även en Spiderman-keps åt Oliver och en Hello Kitty-keps åt Alice
Och en keps åt Jennifer el. Linnéa:-)

En lyckad dag med andra ord:-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver en väldigt intressant blogg, ditt liv verkar så lyckligt och livfullt. Man blir glad varje dag man läser. Men ja tänkte på en sak, du skriver att du är en tiobarnsmamma, men varför är ett av fotona högst upp i headern borta? det är bara nio foton där. Ursäkta om jag frågar.



/ En trogen läsare

2009-04-21 @ 20:55:11
Postat av: Mirka

Hej du min trogna läsare:-) Jo det ska vara ett kort på Daniel i den tomma "rutan" och har inte lyckats ta något bra bild på honom än då han har nyligen flyttat. Men bilden kommer så fort han hälsar på nästa gång och min hjälpreda kan fixa till det;-)

Kram

2009-04-22 @ 07:57:12
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0