Igår och idag

Igår var en kall och tråkig dag:-(

Var ute med barnen en stund men det blåste kallt som fan
så vi gick in igen efter ett tag.

Gittas äldsta son ,Sebbe hade kalas kl.14 och jag gick dit
med Jennifer, Benny, Selina och Victor.
Det var kul att träffa Gitta igen och få gosa lite med Alissa (deras bebis).

När ett gäng gick ut och rökte passade jag på att stå där och känna
doften av cigarettrök......MEN rökte inte:-D

Vi har varit bra irriterade på varann, jag och gubben min!
Nästan så jag önskar att han kunde börja röka igen:-(
Tror att han vill att jag "faller" så att han också kan göra det med "gott samvete"!
Men jag tänker INTE göra det!!!

Linnéa var förresten på kalas/pyjamasparty lör till sön:-)
Hela klassen var bjuden men alla stannade inte över natten:-D
De hade haft jättekul och sent hade det blivit:-D

Idag ska min kära mamma komma förbi innan hon ska jobba!
Hon har varit hos syrran i Finland över helgen (hoppas att hon har nåt
gott med sig från båten).
Jag ska åter igen ha Denise (systerdotter)hos oss medans mamma jobbar,
Denise ska till sin pappa imorgon....

Vi går ut och njuter av det fina vädret:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0