Fina tulpaner

Jag köpte en bukett jättefina tulpaner imorse:-)

De köpte jag åt min väninna Annelie som skulle komma o hälsa på
idag.......Men hon kom aldrig så nu har JAG en vas med jättefina
tulpaner på köksbordet:-D




Har haft en riktigt depp-dag idag och spyr gärna lite
galla över min släkt (visst är släkten värst*morr*)
Så dessa blommor värmer mitt hjärta lite i alla fall...trots att det
var jag som köpte de;-)

Jag ska ALDRIG ALDRIG börja röka igen så att
jag måste sluta röka en gång till!!!

Det suger i nikotin-nerven så enormt emellanåt och jag känner
mig alldeles för blödig (allmänt alltså)just nu:-(
Snyftar i min ensamhet och tycker bara synd om mig
fast det är inte synd om mig!
Eller, jo, det är ibland synd om mig, när jag är för snäll
för mitt eget bästa:-(
Jag gör gärna mycket för släkt o vänner
men tyvärr så får man sällan tillbaks så mycket av släkten:-(
Min släkt (de närmaste) är snälla och ställer upp
i det stora hela MEN det finns alltid vissa favoriter som kommer
alltid först och även om jag inte brukar bry mig om det så GÖR jag det ibland
när jag fått nog!!

Usch och fy, nu får jag allt ta mig i kragen!!
Jag känner mig alldeles för negativ just nu och hatar det då
jag är väldigt possitiv i vanliga fall:-)

Ska nu krama mina älskade barn, då brukar jag få
lite krafter;-)

Kommentarer
Postat av: Renée

I Love You..:)

2009-04-07 @ 15:17:46
Postat av: Mirka

I know:-)

2009-04-07 @ 16:33:08
Postat av: carro

Du är en toppen vän hoppas du vet det.

Du kommer klara detta med rökningen galant även om det känns tufft ibland.

Vet hur det kan vara med släkten ibland men det är bara att försöka låta det rinna av.

kram på er

2009-04-07 @ 18:05:36
URL: http://adamcaglayan.bloggagratis.se
Postat av: Annelie

Tack!!!

Förlåt att ja inte kom,men ja hade lite mycket att göra..Du är i allafall en bra vän tack för att du finns i mitt liv.Ha de bra så hörs vi när ja kommer hem..Kram

P.s Du kommer klara det här me rökningen...

2009-04-07 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0